Sunday, July 22, 2007

Valida või mitte valida

See vist alati nii, et kriisiolukorras selgub alati tõde. Õigemini kriisiolukorras ja valikute tegemisel. Sest hetkel olen ma valikute tegemise ees.

Veider, sest veel mõni aeg tagasi ma ainult unistasin sihukesest võimalusest - teha valikuid. Ja nüüd on see aeg käes. Ja mina siis hädas.

Mõelda - veel paar kuud tagasi olin suht kindel, et alustan paari aasta pikkust ette kavandatud tsölibaati. Mõtle kui hea - ei mingeid mehi, ei mingit seksi, ei mingit jamamist, ei mingeid tundeid, ei mingit kaklust... Nii hea ja rahulik oli see tulevik minu mõtetes. Ja see aeg, mis pidi jääma mulle kasuliku ja konstruktiivsega tegelemiseks.

Aga mõtteks see tsölibaat jäigi, sest pole kuidagi õnnestunud selle ellu viimine. Ja arvestades viimase aja arenguid on karta, et selline seis kestab vist tükk aega.

Ja nüüd ma siis olen valiku ees, et keda võtta ja keda jätta. Ja ma olen hädas :(


Foto thetylershields
Flickr.com